Do wcześniejszej posiadaczki tej strony- Karoliny. Jeśli wytykasz komuś że jest gimnazjalistą i go obrażasz i krytykujesz to niech te twoje oskarżenia będą na jakiejś podstawie, tylko prawdziwej. Wyobraź sobie że nie każdy 14 latek jest materialistą.Dla ciebie Asceta był by szpanerem,gimbusem itd. Napisałam że przeczytałam całą serie Harrego Pottera i były to dla mnie najbardziej ciekawe książki jakie przeczytałam, a ty wytkasz mi że nie czytam książek i jestem tępa ? Przemyślałam to, wiesz więcej o mnie niż ja sama o sobie. Jakąś krzywdą jest dla ciebie że ktoś pisze pod opuszczonym przez ciebie 1,5roku temu adresem bloga TO BYŁO GO NIE USUWAĆ BYŁO GO TRZYMAĆ TYLKO DLA SIEBIE I WYPISYWAĆ SWOJE MĄDROŚCI BO TY NIE JESTEŚ GIMNAZJALISTĄ I PRZECZYTAŁAŚ DUŻO KSIĄŻEK. Ja też serdecznie pozdrawiam, dzięki tobie odkryłam jaką to wielką pierdołe można spotkać w internecie.
P.S Jeżeli jak zrozumiałam przeczytałaś dużo książek to pewnie powinnaś odróżnić tekstu humorystyczny, a jednak nie umiesz . 
czekam na twoją krytykę z niecierpliwością :]

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Czy mogłabyś podać mi jakikolwiek kontakt do tej Karoliny? Jestem poza waszym konfliktem, kompletnie nie wiem o co poszło, po prostu kiedyś odwiedziłam blog Karoliny pod tym adresem. Jeśli wiesz, gdzie można ją spotkać w sieci lub we Wrocławiu - pisz. kreatywnymail@wp.pl Bardzo mi na tym zależy. Będę wdzięczna jeśli się odezwiesz. Pozdrawiam, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomogę Ci, ponieważ nie wiem kim ona jest i wcześniej nie miałam z nią żadnej styczności.

      Usuń